mspmillan

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

Prata med data 2

Av _Millan_ på msp - 12 augusti 2011 17:05

Nu har jag äntligen pratat med data 2. Det gick så här.

Datorn: Hej! Vet du vem jag är?

Du: nej

Datorn: Inte jag heller.

Du: ok

Datorn: Japp.

Du: men vet du vem jag är?

Datorn: Nej.

Du: ok

Datorn: Japp.

Du: vad heter du?

Datorn: Datorn

Du: ok

Datorn: Japp.

Du: vilket ovanligt namn

Datorn: Jag vet inte vilket.

Du: ditt namn är ovanligt

Datorn: Jag är hungrig.

Du: men gå och äta då tror du att mat ska bara hoppa ut genom datarutan?

Datorn: Jag vill inte.

Du: men då får du ju ingen mat

Datorn: Nähä.

Du: ok?

Datorn: Japp.

Du: mår du bra

Datorn: Kan du spela gitarr?

Du: ja

Datorn: Vilka låtar kan du?

Du: några

Datorn: Vad har du gjort i dag?

Du: inget

Datorn: Har du verkligen inte gjort något i dag?

Du: ju men det är inget speciellt

Datorn: Nähä.

Du: mår du bra?

Datorn: Gissa vad jag gjorde i går!

Du: vet ej

Datorn: Nej, jag målade om mina skor.

Du: ok varför

Datorn: Japp.

Du: varför målade du dina skor

Datorn: Jag vet inte.

Du: har du skor ens

Datorn: Ja.

Du: har du säkert

Datorn: Nej.

Du: ok

Datorn: Japp.

Du: varför säger du japp hela tiden

Datorn: Därför.

Du: ok

Datorn: Japp.

Du: sluta säga så

Datorn: Jaha.

Du: tack

Datorn: Varsågod!

Du: :(

Datorn: ;)

Du: sluta

Datorn: Vill du veta en sak?

Du: ja vad?

Datorn: Inget.

Du: meen oohhhåå

Datorn: Vad ska vi prata om?

Du: vet ej

Datorn: Jag vet att du vet.

Du: men jag sa vet ej då vet jag inte

Datorn: Inte jag heller.

Du: ok

Datorn: Japp.

Du: vad är jag?

Datorn: Du är ingenting.

Du: :( jag är visst någonting

Datorn: Det är inte jag.

Du: jag vet!

Datorn: Okej.

Du: idot vad ska vi prata om?

Datorn: Vill du veta en sak?

Du: ja

Datorn: Det får du inte.

Du: men vad roligt då?

Datorn: Ja, visst är det.

Du: nej

Datorn: Nähä.

Du: du är den tråkigaste personen som finns

Datorn: Du också.

Du: nej

Datorn: Nähä.

Du: många skrattar faktiskt när jag ger ett skämt

Datorn: Jag är hungrig.

Du: men gå och ät då

Datorn: Jag vill inte.

Du: men förbli hungrig då

Datorn: Kan du spela gitarr?

Du: ja har jag sagt

Datorn: Ja.

Du: kan du då?

Datorn: Nej.

Du: ok

Datorn: Japp.

Du: hur många år är du?

Datorn: Jag är 1048576 år.

Du: oj många år

Datorn: Gissa vad jag gjorde i går!

Du: var 1048576 år

Datorn: Nej, jag målade om mina skor.

Du: men du har ju inga skor

Datorn: Nähä.

Du: men hur kunde du då måla dom

Datorn: Jag vet inte.

Du: mm

Datorn: Jaha.

Du: jag måste gå nu

Datorn: Det måste jag också.

Du: hejdå

Datorn: Hej då!

 
 
Den var också korkad och den såra de mig lite  
/
 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av _Millan_ på msp - 9 maj 2012 17:54

Hejj :) Bloggen det var skit länge sen! :P Jag har sätt att några har kollat fast att inget nytt har kommit men kommer det kanske det ♥ :) Men nu kommer jag kanske det ♥ om jag har minst 10 läsare efter en månad kommer jag att fortsätta...

Av _Millan_ på msp - 27 februari 2012 17:05

Hej! Jag tycker att ingenting händer här på bloggen och jag vet ej om jag vill fortsätta med den! Så säg till om ni vill att jag ska ha kvar bloggen eller inte! så att jag vet! Och ni får gärna skicka frågor eller någo kommentar! Ni kan tex ställa en...

Av _Millan_ på msp - 21 januari 2012 16:57


Heej nu har jag faktiskt börjat på bloggen igen! Här kommer Veckans Moviestar!   Diman123 e veckans moviestar!! ♥ ...

Av _Millan_ på msp - 18 januari 2012 19:03

Heej bloggen! Jag hatar mitt liv! Det är bråk hela tiden i min klass! Vi e 8 tjejer i min klass och fyra stycken håller ihop hela tiden! Jag och Abby måste vara själva då asså det är ju kul att vara med henne men jag önskar att vi fick vara med dom a...

Av _Millan_ på msp - 2 december 2011 12:49

Heej bloggen! <3 Det har blivit JUL på msp<3 Jippi!! Äntligen! Nu kan du öppna luckor i en julkalender. Så här ser den ut:     Prisent nummer 1 (som va igår kan du fortfarande öppna idag) fick vi ett kort:     Prisent nummer 2 (id...

Presentation


Hej Jag heter _Millan_ på MSP och driver denna blogg!

Hoppas det blir roligt att läsa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards