mspmillan

Alla inlägg under oktober 2011

Av _Millan_ på msp - 31 oktober 2011 20:05

 Jag vill att det ska komma ett nytt tema på msp idag! Jag årkar inte vänta! Men jag undrar varför det inte kommer nya teman på Måndagar? Det är ju då som veckan börjar! Jag tycker att Torsdag är lite långt att vänta!   För jag vill samla på pengar men jag vet inte vad jag ska samla till!   

Av _Millan_ på msp - 31 oktober 2011 16:57

    Här är dagens outfit! Om du har en outfit kan du bara skriva en kommentar vad outfiten (Looken det måste vara en look förstås) och ditt eget namn på msp så jag kan kolla på den och ladda upp den på bloggen   

Av _Millan_ på msp - 31 oktober 2011 16:35

Jag har skit tråkigt!! Jag trodde att det skulle bli kul att vara en hel vecka från skolan! Men det kunde ha varit det för mig. Men i Lördags när jag spelade en innebandy match i Enköpning så dunkade en motspelare ner mig i marken och nu kan jag inte använda min vänster hand! Men jag är högerhänt så det är ett plus! Men nu har jag jättetråkigt  och jätteont!! Jag kan inte använda och röra handen tack vare den där dumma motståndaren!!!!   Men det är inte det värsta! Det värsta är att jag har unt-cupen den här veckan på Fredag kanske Lördag om vi går vidare och nu kanske jag inte kan spela! För jag kan inte äns hålla i ett garnnystan utan att det gör ont! Så hur ska jag kunna hålla i en innebandy klubba? Nu kanske ni tänker att jag överdriver att jag inte kan hålla i ett garnnystan men det är sant!   Men jag önskar att jag överdrev mycket! Men ni kanske också tänker att jag kan väl hålla klubban med en hand! Men det går inte för att då är det jättelätt för motståndarna att ta den och det går typ inte att göra någonting då! Har booooooooooooooooooring snälla har du något tips på vad man kan göra?? PS: Jag kan använda handen lite :) Det börjar gå bort! Men det som skrämmer mig mest att det här hände också på min mamma fast i foten och hon haltar lite fortfarande! Och det var för 3 månader sen det hände med henne! Och jag är rädd att det ska hända samma sak med min hand! :(

Av _Millan_ på msp - 30 oktober 2011 12:00

Heej! Det har blivit Halloween på msp   Jag älskar halloween! För att då är det läbbigt och man får klä ut sig till olika saker! t.ex Zombie,  Djävul   , Alien   , Liett   , Sklett    och min egna favo Zombie   ♥ Men det finns ju mer saker man kan vara! Jag brukar vara Zombie. Vad brukar du vara?


Jag har kollat på animeringarna till Halloween temat. Dom här tyckte jag var bäst!

 

  

  Det var dom här jag tycker är bäst! ♥

Av _Millan_ på msp - 23 oktober 2011 21:11

Heej!♥ Jag vill ha one pease (Ziperall). Jag älskar såna!! Kolla jag spelar ett annat spel som heter gosupermodel där finns det såna så jag gjorde den här.


 


Kolla♥ Vad tycker ni?? Jag vill ha såna. Men det kanske inte behöver vara just som den.

Presentation


Hej Jag heter _Millan_ på MSP och driver denna blogg!

Hoppas det blir roligt att läsa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards