mspmillan

Alla inlägg den 4 november 2011

Av _Millan_ på msp - 4 november 2011 19:45

Hej bloggen! Idag  har jag varit på cup! (innebandy) Cupen heter unt-cupen! Vi mötte hagunda, rasbo och vide. Hagunda mötte vi i första matchen! Den var skukt tidigt! Vide mötte vi sen. Sen rasbo. Vi vann 1-3 matcher. Vi vann vide laget. Med 6 - 0. Jag gjorde 2 mål och 2 assist. Assist = en passning till den som skjuter mål. Sen efter åkte vi och åt mat. Sen åkte vi in på affärer där man kunde se på olika badrum. För vi ska göra om hela huset och nu ska vi göra om badrummet nere. Sen det där uppe. Sen när vi hade varit ute i typ 4 timmar och kollat på olika badrum åkte vi hem. Men helt plötsligt måste vi hämta min lillebror. Som hade varit med sin kompis och hans familj på något badhus långt här ifrån. Typ 1 timme eller mer. Men pappa och mamma lämnade mig hemma för att jag inte orka åka med för att jag hade inte dushat eller nåt. Sen kommer dom hem utan honom för att då skulle han sova över! Sen kollade jag på film. Nu skriver jag på bloggen och fixar lite till den. Sen vet jag inte.

Presentation


Hej Jag heter _Millan_ på MSP och driver denna blogg!

Hoppas det blir roligt att läsa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards