mspmillan

Alla inlägg under september 2011

Av _Millan_ på msp - 10 september 2011 14:39

 



Här är Rihanna


Av _Millan_ på msp - 10 september 2011 14:27

Hej bloggläsare. Jag älskar verkligen Street temat. ♥ Jag har gjort tre olika looks på Street temat. Jag har anmält alla dom till Street tävlingen. Nu tänker ni särket varför tävlar jag med alla tre? Jag gör det för att min första look så hade jag inte köpt örhängerna och då anmälde jag den sen så kunde jag köpa örhängerna och då så gjorde jag en look med den och anmälde den för att jag tyckte att den var finare. Sen fick jag hatten i prisent av en kompis och då gjorde jag en look med den i och anmälde den för att jag tycker mer om den looken. Här är den:


   Snälla kan ni älska denna och dom andra snälla. Vill jättegärna komma 1 eller 2 eller 3 för att jag har aldrig varit vip förut och vill gärna vara det. Men nu kanske ni tänker är det inte lättare att bara köpa ett vip medlemskap men tror ej att jag får och vågar inte fråga.     

Av _Millan_ på msp - 9 september 2011 11:00

Mendans jag är sjuk så har jag gjort denna header:

  

Fast den är större. Jag har den som en header. Vad tycker ni om denna? Jag tycker att den är jättefin. Jag har byt favofärg på riktigt det är nu brunt, vit, turkos, rosa och lite svart.


 

Av _Millan_ på msp - 8 september 2011 10:08

Hej bloggen. Nu hinner jag skriva för att jag är sjuk. :( Det är oftast kul att vara borta från skolan. Men jag vill komma till skolan i morron för att då får jag hämta upp min mössa som jag har gjort på slöjden och så har jag innebandyprofil imorron som jag inte vill missa. Men kanske är jag frisk i morron. För att jag är inte så sjuk jag har bara en liten feber men mamma tyckte att jag skulle vara hemma. Men det är ändå posetivt för att du har ösregnat och regnat mycket idag. Men nu hinner jag göra saker som jag inte har hunnit annars. Jag har gjort lite fler namn skyltar till bloggen. Men jag är sjuk på pappas föddelsedag så han får stanna hemma med mig men jag ska baka till honom.


  


Det var denna som jag har gjort. Vad tycker ni??

Av _Millan_ på msp - 8 september 2011 10:03

Hej alla blogg läsare. Förlåt att jag inte har hunnit logga in och skriva men det har varit ganska mycket läxor och jobbig skola.  Men har det kommit ett nytt tema STREET!


  

Kolla.. Det finns jättefina kläder, smycken och andra saker jag älskar detta tema!!

Av _Millan_ på msp - 3 september 2011 22:31

Hej. Förlåt att det här kommer lite sent men vi har haft jättemycket läxor:(


  


Här är det nya temat (gamla) men jag vet ej vad jag tycker e snyggt här.

Presentation


Hej Jag heter _Millan_ på MSP och driver denna blogg!

Hoppas det blir roligt att läsa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards