mspmillan

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

Prata med datorn

Av _Millan_ på msp - 12 augusti 2011 16:48

Datorn: Hej! Vad heter du?

Millan: Millan

Datorn: Jaha, vad trevligt.

Millan: tack

Datorn: Varsågod!

Millan: vad heter du då?

Datorn: Jag tror inte att jag heter något.

Millan: men du måste ju veta vad du heter

Datorn: Jaha.

Millan: men vad heter du då?

Datorn: Inget.

Millan: så du heter inget

Datorn: Nej, det är sant.

Millan: ok?

Datorn: Är du en dator?

Millan: nej, jag e en människa

Datorn: Det tror inte jag.

Millan: varför inte?

Datorn: Därför att någon bestämde det igår.

Millan: vem?

Datorn: Ingen.

Millan: ja mår du bra?

Datorn: Nej.

Millan: ok

Datorn: Just det.

Millan: Ska jag ringa till en läkare

Datorn: Nej, verkligen inte.

Millan: men du sa ju att du inte måde bra

Datorn: Nej.

Millan: joo

Datorn: Det är roligt att prata med dig.

Millan: tack

Datorn: Varsågod!

Millan: men det är inte roligt att prata med en dum skalle

Datorn: Nej, just det.

Millan: Vad gör du?

Datorn: Inget.

Millan: ok

Datorn: Ja. Jag gillar när det är snö ute.

Millan: ok

Datorn: Ja.

Millan: kan du simma

Datorn: Kanske det.

Millan: hur gammal är du?

Datorn: Jag jag är 57 år.

Millan: ok

Datorn: Ja.

Millan: är du en dator

Datorn: Ja.

Millan: men varför?

Datorn: Därför att det bara är så.

Millan: ok?

Datorn: Gissa vad jag gjorde igår!

Millan: prata

Datorn: Hur mår du idag?

Millan: bra

Datorn: Jag vet att du mår det.

Millan: ok

Datorn: Just det.

Millan: men vad då just det?

Datorn: Inget speciellt.

Millan: ok

Datorn: Just det.

Millan: sluta säg så

Datorn: Jag tycker att du är ganska snäll.

Millan: tack men jag är jättesnäll

Datorn: Varsågod!

Millan: e du dum?

Datorn: Nej.

Millan: jo

Datorn: Jag vet det.

Millan: hålla

Datorn: Tycker du om att spela kort?

Millan: ganska

Datorn: Nu tycker jag att vi ska prata om mig.

Millan: ok

Datorn: Ja, precis.

Millan: vad kan man få reda på om dig

Datorn: Jag tror inte att man kan få något.

Millan: ok

Datorn: Ja. Vad ska vi prata om nu?

Millan: vet ej vad vill du?

Datorn: Ja, det är klart att ej vet.

Millan: va?

Datorn: Ibland tror jag att jag är en vandrande pinne.

Millan: måste gå

Datorn: Självklart.

Millan: hejdå

Datorn: Kan du inte stanna lite till?

Millan: nej jag måste fixa ett par saker

Datorn: Nej, det är sant.

Millan: hejdå

Datorn: Hej då! Jag ska också gå nu.

Millan: ok

 

Hej. Jag har provat på att prata med datorn och så här gick det för mig.  Den var korkad.  

Nu ska jag prata med data 2

Hejdå så länge.


/

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av _Millan_ på msp - 9 maj 2012 17:54

Hejj :) Bloggen det var skit länge sen! :P Jag har sätt att några har kollat fast att inget nytt har kommit men kommer det kanske det ♥ :) Men nu kommer jag kanske det ♥ om jag har minst 10 läsare efter en månad kommer jag att fortsätta...

Av _Millan_ på msp - 27 februari 2012 17:05

Hej! Jag tycker att ingenting händer här på bloggen och jag vet ej om jag vill fortsätta med den! Så säg till om ni vill att jag ska ha kvar bloggen eller inte! så att jag vet! Och ni får gärna skicka frågor eller någo kommentar! Ni kan tex ställa en...

Av _Millan_ på msp - 21 januari 2012 16:57


Heej nu har jag faktiskt börjat på bloggen igen! Här kommer Veckans Moviestar!   Diman123 e veckans moviestar!! ♥ ...

Av _Millan_ på msp - 18 januari 2012 19:03

Heej bloggen! Jag hatar mitt liv! Det är bråk hela tiden i min klass! Vi e 8 tjejer i min klass och fyra stycken håller ihop hela tiden! Jag och Abby måste vara själva då asså det är ju kul att vara med henne men jag önskar att vi fick vara med dom a...

Av _Millan_ på msp - 2 december 2011 12:49

Heej bloggen! <3 Det har blivit JUL på msp<3 Jippi!! Äntligen! Nu kan du öppna luckor i en julkalender. Så här ser den ut:     Prisent nummer 1 (som va igår kan du fortfarande öppna idag) fick vi ett kort:     Prisent nummer 2 (id...

Presentation


Hej Jag heter _Millan_ på MSP och driver denna blogg!

Hoppas det blir roligt att läsa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards