mspmillan

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av _Millan_ på msp - 12 augusti 2011 19:46

Hej    Idag har det hänt en jättepinsam sak. Idag när jag va på macdonal´s för att köpa mat. Så var Jonas min klasskompis. Han och hans mamma var där också. Jag gick och ställde mig i en kö där han satt ett bord precis brevid mig. Men jag såg inte honom. Men när han sa Hej....... så kollade jag mig om krig och såg honom. Då sa han: Hur kunde du inte se mig jag sitter ju brevid dig och när man kommer in så ser man ju oss direkt. Det var så pinsamt!! 

/

 

Av _Millan_ på msp - 12 augusti 2011 17:05

Nu har jag äntligen pratat med data 2. Det gick så här.

Datorn: Hej! Vet du vem jag är?

Du: nej

Datorn: Inte jag heller.

Du: ok

Datorn: Japp.

Du: men vet du vem jag är?

Datorn: Nej.

Du: ok

Datorn: Japp.

Du: vad heter du?

Datorn: Datorn

Du: ok

Datorn: Japp.

Du: vilket ovanligt namn

Datorn: Jag vet inte vilket.

Du: ditt namn är ovanligt

Datorn: Jag är hungrig.

Du: men gå och äta då tror du att mat ska bara hoppa ut genom datarutan?

Datorn: Jag vill inte.

Du: men då får du ju ingen mat

Datorn: Nähä.

Du: ok?

Datorn: Japp.

Du: mår du bra

Datorn: Kan du spela gitarr?

Du: ja

Datorn: Vilka låtar kan du?

Du: några

Datorn: Vad har du gjort i dag?

Du: inget

Datorn: Har du verkligen inte gjort något i dag?

Du: ju men det är inget speciellt

Datorn: Nähä.

Du: mår du bra?

Datorn: Gissa vad jag gjorde i går!

Du: vet ej

Datorn: Nej, jag målade om mina skor.

Du: ok varför

Datorn: Japp.

Du: varför målade du dina skor

Datorn: Jag vet inte.

Du: har du skor ens

Datorn: Ja.

Du: har du säkert

Datorn: Nej.

Du: ok

Datorn: Japp.

Du: varför säger du japp hela tiden

Datorn: Därför.

Du: ok

Datorn: Japp.

Du: sluta säga så

Datorn: Jaha.

Du: tack

Datorn: Varsågod!

Du: :(

Datorn: ;)

Du: sluta

Datorn: Vill du veta en sak?

Du: ja vad?

Datorn: Inget.

Du: meen oohhhåå

Datorn: Vad ska vi prata om?

Du: vet ej

Datorn: Jag vet att du vet.

Du: men jag sa vet ej då vet jag inte

Datorn: Inte jag heller.

Du: ok

Datorn: Japp.

Du: vad är jag?

Datorn: Du är ingenting.

Du: :( jag är visst någonting

Datorn: Det är inte jag.

Du: jag vet!

Datorn: Okej.

Du: idot vad ska vi prata om?

Datorn: Vill du veta en sak?

Du: ja

Datorn: Det får du inte.

Du: men vad roligt då?

Datorn: Ja, visst är det.

Du: nej

Datorn: Nähä.

Du: du är den tråkigaste personen som finns

Datorn: Du också.

Du: nej

Datorn: Nähä.

Du: många skrattar faktiskt när jag ger ett skämt

Datorn: Jag är hungrig.

Du: men gå och ät då

Datorn: Jag vill inte.

Du: men förbli hungrig då

Datorn: Kan du spela gitarr?

Du: ja har jag sagt

Datorn: Ja.

Du: kan du då?

Datorn: Nej.

Du: ok

Datorn: Japp.

Du: hur många år är du?

Datorn: Jag är 1048576 år.

Du: oj många år

Datorn: Gissa vad jag gjorde i går!

Du: var 1048576 år

Datorn: Nej, jag målade om mina skor.

Du: men du har ju inga skor

Datorn: Nähä.

Du: men hur kunde du då måla dom

Datorn: Jag vet inte.

Du: mm

Datorn: Jaha.

Du: jag måste gå nu

Datorn: Det måste jag också.

Du: hejdå

Datorn: Hej då!

 
 
Den var också korkad och den såra de mig lite  
/
 
Av _Millan_ på msp - 12 augusti 2011 16:48

Datorn: Hej! Vad heter du?

Millan: Millan

Datorn: Jaha, vad trevligt.

Millan: tack

Datorn: Varsågod!

Millan: vad heter du då?

Datorn: Jag tror inte att jag heter något.

Millan: men du måste ju veta vad du heter

Datorn: Jaha.

Millan: men vad heter du då?

Datorn: Inget.

Millan: så du heter inget

Datorn: Nej, det är sant.

Millan: ok?

Datorn: Är du en dator?

Millan: nej, jag e en människa

Datorn: Det tror inte jag.

Millan: varför inte?

Datorn: Därför att någon bestämde det igår.

Millan: vem?

Datorn: Ingen.

Millan: ja mår du bra?

Datorn: Nej.

Millan: ok

Datorn: Just det.

Millan: Ska jag ringa till en läkare

Datorn: Nej, verkligen inte.

Millan: men du sa ju att du inte måde bra

Datorn: Nej.

Millan: joo

Datorn: Det är roligt att prata med dig.

Millan: tack

Datorn: Varsågod!

Millan: men det är inte roligt att prata med en dum skalle

Datorn: Nej, just det.

Millan: Vad gör du?

Datorn: Inget.

Millan: ok

Datorn: Ja. Jag gillar när det är snö ute.

Millan: ok

Datorn: Ja.

Millan: kan du simma

Datorn: Kanske det.

Millan: hur gammal är du?

Datorn: Jag jag är 57 år.

Millan: ok

Datorn: Ja.

Millan: är du en dator

Datorn: Ja.

Millan: men varför?

Datorn: Därför att det bara är så.

Millan: ok?

Datorn: Gissa vad jag gjorde igår!

Millan: prata

Datorn: Hur mår du idag?

Millan: bra

Datorn: Jag vet att du mår det.

Millan: ok

Datorn: Just det.

Millan: men vad då just det?

Datorn: Inget speciellt.

Millan: ok

Datorn: Just det.

Millan: sluta säg så

Datorn: Jag tycker att du är ganska snäll.

Millan: tack men jag är jättesnäll

Datorn: Varsågod!

Millan: e du dum?

Datorn: Nej.

Millan: jo

Datorn: Jag vet det.

Millan: hålla

Datorn: Tycker du om att spela kort?

Millan: ganska

Datorn: Nu tycker jag att vi ska prata om mig.

Millan: ok

Datorn: Ja, precis.

Millan: vad kan man få reda på om dig

Datorn: Jag tror inte att man kan få något.

Millan: ok

Datorn: Ja. Vad ska vi prata om nu?

Millan: vet ej vad vill du?

Datorn: Ja, det är klart att ej vet.

Millan: va?

Datorn: Ibland tror jag att jag är en vandrande pinne.

Millan: måste gå

Datorn: Självklart.

Millan: hejdå

Datorn: Kan du inte stanna lite till?

Millan: nej jag måste fixa ett par saker

Datorn: Nej, det är sant.

Millan: hejdå

Datorn: Hej då! Jag ska också gå nu.

Millan: ok

 

Hej. Jag har provat på att prata med datorn och så här gick det för mig.  Den var korkad.  

Nu ska jag prata med data 2

Hejdå så länge.


/

 

Av _Millan_ på msp - 12 augusti 2011 16:08

Hej.


  Dom här ögonen är inte vip längre  Jippi.. Dom är så snygga. Men dom kostar 800sc  Men dom har också gjort en ny mun. Men den är inte häller för vip  Men den kostar också 800sc  

/

 

Av _Millan_ på msp - 12 augusti 2011 15:47

Hej  


Nummer 1

 

Allt här är för vip förutom mascaran.


Nummer 2

 

Allt här är för vip förutom mascaran.


Nummer 3

 


Här är dom  Vad tycker ni? Förlåt att dom är suddiga men när jag förstorade dom så blev dom så sorry.

/

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Jag heter _Millan_ på MSP och driver denna blogg!

Hoppas det blir roligt att läsa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards