mspmillan

Alla inlägg under augusti 2011

Av _Millan_ på msp - 20 augusti 2011 12:42

 


  Jag tycker att det är häftigt hur hon ser ut. Låten är också bra. Vad tycker ni?Om ni har en favolåt som ni vill dela med er så kan ni skriva en kommentar. Vem vet det blir kanske din favolåt i morron eller i övermorron.


Av _Millan_ på msp - 20 augusti 2011 12:30

Hej! Nytt tema på msp.


 

Jag tycker inte att det är så fint. Men vad tycker du? Jag tycker också att msp har tappat sin fantasy på hår en och bara fantasyn lite för nu har dom haft krig som tema två gånger.

Av _Millan_ på msp - 18 augusti 2011 19:47

Hej bloggen   Idag har jag i skolan som vanligt. Men idag har jag gjort något som jag aldrig ha gjort förut. Jag har haft spårkval och jag har haft lektioner för första gången i 6:an. Jag har haft det jättekul. Men vi har skåp redan och jag har fått ett. Hihi.

Av _Millan_ på msp - 17 augusti 2011 07:57

Skolan börjar om typ en halv timme för mig.  Det är jättepirrigt. Vet ej vad jag ska göra. Men en posetiv sak är att det ska bli bra väder. Hejdå måste dra. Har ej packat.☻☺

Av _Millan_ på msp - 17 augusti 2011 07:53

Hej Igår gjorde jag en ny header på blingee, picnik, paint tillsammans.


 

Så här ser den ut vad tycker ni?

Av _Millan_ på msp - 13 augusti 2011 16:28

 Hej   Idag har jag varit med Millan123.   Vi har varit på nya skolan, IP-fotbollsplan och hemma oss mig. Vi åt hemma hos mig. Sen när vi skulle till nya skolan för att vara där så hade min syrra tagit min cykel för att hon har ingen egen.   Hon åkte till stan och jag behövde min cykel. När jag ringde henne så fick jag reda på att hon var på stan och att hon skulle vara hemma om en 30min men jag min cykel nu..  Jag sa att hon skulle komma hem pronto men när det hade gått en halv timme tog jag min lillebrors. Jag blev svart nästan på hela benet för det. Sen när jag kom hem så fick jag sitta i 20min för att få bort de men det är fortfarande kvar lite.   Min syrra man kan aldrig lita på henne!

Av _Millan_ på msp - 13 augusti 2011 16:15

Hej   Jag vill ha en Hiss och Diss. För att det blir lite roligt. Så när ni ser den här skylten:

 

så betyder det att det är Hiss och Diss dags. Hiss och Diss kommer att handla om olika saker på msp. Det kan vara looks, vad det kostar eller något annat på msp.

Av _Millan_ på msp - 12 augusti 2011 19:46

Hej    Idag har det hänt en jättepinsam sak. Idag när jag va på macdonal´s för att köpa mat. Så var Jonas min klasskompis. Han och hans mamma var där också. Jag gick och ställde mig i en kö där han satt ett bord precis brevid mig. Men jag såg inte honom. Men när han sa Hej....... så kollade jag mig om krig och såg honom. Då sa han: Hur kunde du inte se mig jag sitter ju brevid dig och när man kommer in så ser man ju oss direkt. Det var så pinsamt!! 

/

 

Presentation


Hej Jag heter _Millan_ på MSP och driver denna blogg!

Hoppas det blir roligt att läsa!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards